fredag 5 februari 2010

Vart har den här veckan tagit vägen?

Ja, det kan man fråga sig.

För en vecka sedan satt jag i en volvo med trevliga människor påväg upp till Stockholm. En vecka sedan. Det känns som igår.

Den här veckan har verkligen rusat iväg. Jag vet inte om det är för att känslan av att det är mycket på jobbet har infunnit sig eller om det är något annat. Vardagen går snabbt helt enkelt. Helgerna också för den delen.

Det har varit dåligt med blogginlägg och uppdateringar i veckan. Jag tror att jag har haft tid att blogga, men det har inte blivit av det heller. Och dåligt med träning har det också varit.

Och nu känner jag mig lite förkyld i vänster sida av ansiktet då halsen och näsan är irriterad endast på den sidan.

Nu ska jag packa ihop här på jobbet och posta 390 vykort påvägen hem.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: