söndag 21 februari 2010

Träningsplanering v 8

Förra veckan instruerande jag hela 7 pass, vilket är väldigt mycket för att vara jag. Dessutom blev det lite löpning och lite styrketräning på det. En rätt bra träningsvecka. Nästa vecka blir rätt varierad och dessutom ska jag gå en löptränarutbildning nästa helg, vilket ska bli riktigt roligt och intressant.

Träningsplanering v 8:

Måndag: Vila
Tisdag: Cykel60 (instrukör) @ Sportlife City Domkyrkan + IndoorWalking60 (instruktör) @ Sportlife Backaplan
Onsdag: Löpning
Torsdag: Styrketräning & Löpning @ Sportlife Lindholmen
Fredag: Bodypump & Stakmaskin @ Sportlife Exclusive
Lördag: Löptränarutbildning
Söndag: Löptränarutbildning

4 kommentarer:

Magnus sa...

Vad är det för löptränarutbildning egentligen, i vems regi? Låter kul!

River sa...

Det är Svenska Friidrottsförbundet och Friidrott UC Väst, som står bakom den. Ska bli kul.

Linda sa...

Men är du med i någon friidrottsförening? annars får du väl inte gå den?

River sa...

Linda - Det stämmer, jag är inte med i någon förening.

Utbildningen är inte endast för föreningsanslutna, däremot är det billigare om en förening köper en utbildning.

(Dessutom jobbar jag på Göteborgs Friidrottsförbund och GötebortsVarvet och kommer ha nytta av utbildningen i mitt jobb)