söndag 14 februari 2010

Träningsplanering v 7

Om vecka 5 var en dålig träningsvecka med bara 3 träningsdagar på grund av förkylning, var vecka 6 något bättre med 4 träningsdagar bestående av 60 min spinning, 45 min indoorwalking, 120 min bodypump och 40 min cardio (motionscykel, crosstrainer, stakmaskin). Jag har haft tid att träna mer, men eftersom jag haft en förkylning innan har jag varit klok och lyssnat på kroppen och inte tränat på för mycket. Vecka 7 får bli en "normal" vecka igen.

Träningsplanering v 7:

Måndag: RPM (instruktör) @ Sportlife City Domkyrkan
Tisdag: Cykel60 (instrukör) @ Sportlife City Domkyrkan + IndoorWalking60 (instruktör) @ Sportlife Backaplan
Onsdag: Cykel60 (instruktör) @ Sportlife City Domkyrkan

Torsdag: IndoorWalking45 (instruktör) @ Sportlife Lindholmen + Styrketräning @ Friidrottens Hus
Fredag: Bodypump & Stakmaskin @ Sportlife Exclusive
Lördag: IndoorWalking45 (instruktör) & Löpning @ Sportlife Frölunda
Söndag: Vila

4 kommentarer:

Miranda sa...

Jag har några gratislappar på Sportlife, så synd att du inte kör här i Stockholm, blev himla nyfiken på vad indoorwalking är för något!

River sa...

Miranda - IndoorWalking finns på Sportlife Odenplan i Stockhom. Jag tycker helt klart att du ska testa det. Helt okey komplement till löpning! Du är självklart välkommen på mina klasser om du är i GBG

Jessica Clarén sa...

Härligt att du är på benen igen!

KRAM
Jessica

Magnus sa...

Härligt att följa din entusiasm om OS på fejjan:) Jag älskar OS- allt från puckelpist till short track men naturligvis mest längd- och utförskidorna. Visst är SVT Sport fan-gruppen kul! Det peppras verkligen med kommentarer och support. Unite Sverige- ta gulden!

:) M