torsdag 11 februari 2010

Test: Craft Zero Extreme Crewneck


Jag och några andra träningsbloggare har fått i uppdrag att utvärdera Crafts sport- och träningskläder. Vi testar olika plagg varje vecka och denna vecka har vi testat underställströjor. Vi har testat plaggen utifrån design, funktion och komfort. Förutom att skriva om det i bloggen kommer Craft få en rapport om vad vi tycker efter att testet är slut

I april förra året publicerade jag
ett inlägg om denna underställströja. Då fick jag en i färgen silver/gold. Denna gång fick jag en i färgen black/lava, vilket jag tycker är ännu snyggare. Dessutom passar den perfekt till mina underställsbyxor i samma serie och färg (inte för att det spelar så stor roll). Rent funktionsmässigt har jag inget direkt att tilläga utöver det jag skrev då. Så läs här >> . Craft Zero Extreme Crewneck är en favorit bland mina lager1kläder, och denna vinter har ju varit kallare än förra och den håller måttet minst lika bra nu som då.

Efter att ha använt denna modell under rätt lång tid kan jag intyga att den känns som ny efter varje tvätt. (använd inte sköljmedel när du tvättar Crafts kläder!). Den i silver/gold är som ny trots ett X antal tvättar.

Vill du läsa vad de andra testbloggarna tyckte? Läs här:
Kenth, Sara, Sofia, Karin (som numera bloggar på Runners World!) och Terese.

Nästa vecka fortsätter vi med recensionerna!

1 kommentar:

Sofy sa...

Då fick vi samma, jag älskar den också!