torsdag 18 februari 2010

River instruerar

Egentligen borde jag sova då jag är sjukt trött efter en lång dag, men på tv är det ju som bekant OS och jag har lite svårt att slita mig. Snart är det ju brons-intervju med Anja efter hennes fantastiska prestation i superkombinationen. Hennes prestation visar på hennes storhet och där snackar vi bragd! Trots att jag sitter här med en illamående känsla på grund av tröttheten måste jag sitta kvar och höra på hennes egna ord.

Förutom att jag instruerar mer fasta klasser än någonsin den här terminen är jag extra ambitiös denna vecka och hoppar in för några kollegor också. Så här ser denna veckas instruerande ut.

Måndag: RPM
Tisdag: Cykel60 & IndoorWalking60
Onsdag: Cykel60 (vikarie)
Torsdag: IndoorWalking45 (vikarie)
Fredag: RPM (vikarie)
Lördag: IndoorWalking45

(och så jobbar jag heltid också...)

Imorgon vickar jag på en RPM på Exclusive som börjar 7.15, vilket är precis som dagens klass okristligt tidigt. Kan inte intervjun med Anja börja nu! Skidskyttet är ändå ett fiasko idag. Tyvärr.

Inga kommentarer: