tisdag 16 februari 2010

Presentatör på Sportlife Konvent 2010.

Nu är schemat och presentatörerna för Sportlifes konvent 2010 klara. Konventet är för Sportlifes anställda från alla regioner, vilket samlar flera hundra instruktörer under en intensiv träningsdag i slutet på mars.

I år finns kända namn som Monika Björn, Johanna Andersson, Nils Torring och Åsa Eriksson med, för att nämna några namn bland presentatörerna.

Förutom diverse kända konventinstruktörer och Les-Millstrainers stoltserar konventet med ett härligt gäng mindre kända, men ändå inspirerande och duktiga instruktörer från Sportlife. Det blev klart för ganska länge sedan att jag skulle få chansen att instruera en av cykelklasserna, vilket jag verkligen ser fram emot. Jag är glad, inspirerad och tacksam för att jag får chansen! Och för ett par veckor sedan fick jag ett samtal om jag kunde tänka mig att instruera en IndoorWalkingklass också, vilket jag självklart tackade ja till.

Passen ska göras i god tid, så det finns möjlighet att finslipa och ändra eftersom. Jag har nämligen bestämt mig för att göra mina bästa pass någonsin. Jag ska mixa, fixa, matcha och samla allt som jag behöver till att bygga ihop två klasser som jag med stolthet kan presentera under den där lördagen i slutet på mars.

6 kommentarer:

Träningsglädje sa...

skoj!

Magnus sa...

Grattis Emil, spännande!

Erika sa...

Grattis!
Kul för dig, lär bli super pass!

Passar på att skicka en liten påminnelse också ifall du har glömt, kan ju föra över när det passar... :)

Ses på fredag!

frida sa...

Lustigt jag funderade igår på gymmet att sportlife borde ordna ett konvent med alla sina superinstruktörer. Tråkigt att det är i Götelaborg, ingår det resa i medlemsrabatten? ;)

River sa...

Träningsglädje - Ja, minst sagt :)

Magnus - Tack!

Erika - Tack, jag hoppas på det :)
Ses!

Frida - Sportlife brukar ha ett konvent varje år, men det är ett slutet konvent för endast instruktörer och inte medlemmar, tyvärr.

Jenny sa...

Jisses va roligt! :D