fredag 26 februari 2010

Omotiverad

Ni har kanske märkt att det inte har duggat tätt mellan inläggen på senaste. Två pass på fem dagar är inte så mycket att komma med och det var nära att jag skippade träningen även idag. Att sitta hemma i soffan i två timmar efter jobbet och sedan försöka ta sig till gymmet är ett svårt projekt för mig. Jag gillar att träna direkt efter jobbet. Jag gillar inte att sega till mig hemma och sedan träna.

Hade det inte varit för att syrran ville träna hade jag suttit kvar i soffan och svurit över att svenskarna (vill inte peka ut den där stackars nillson som alltid skjuter bort sverige, oops nu gjorde jag det visst) i skidskyttestafetten istället.

Jag sprang 5 km i långsam hastighet och gick sedan vidare till crosstrainern. 60 min träning - 60 min tråkig träning. Jag vill vara i bra form! Imorgon ska jag lyssna på och springa med löparkändisar (om jag hinner med).

Nu ska vi se på Law abiding citizen

1 kommentar:

Karin sa...

Det e ok att träningen inte e på topp varje gång. De gånger som jag känner att träningen är tråkig brukar jag tänka att huvudsaken är att träningen blir av i alla fall.

Bra jobbat att du tog dej iväg från soffan!