måndag 1 februari 2010

Nike då?

Ni ska bara veta vilken stress jag känner inom mig just nu av flera olika anledningar. Jag har inte tid att blogga ikväll. Egentligen.

Men rapporterna från Nike börjar dyka upp på diverse bloggar och jag ryser av välbehag när jag läser texterna. Det känns som jag var där igår jag och överöstes av intryck och upplevelser. Just ja, det var ju igår. Höhö.

Bilder och lite mer ingående om vad jag hade för mig under Nike Convention 2010 kommer, var så säker. Så kika in här i veckan!

Kortfattat vill jag säga att det är MÄNNISKORNA som gör träningskonventen till den enorma källan av inspiration. Instruktörer, vänner, bekanta, gymkollegor, bloggvänner och konventpersonal. Livfulla, inspirerande, trevliga och glada människor. Ingen nämnd ingen glömd. "Ni vet vilka ni är" ;)

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

ja du får skynda på. du kommer vara sist med din rapportering nu! ;) hehe. förstår att du är ordentligt trött från bilresan, eller satt du bak och kunde sova? ;)

River sa...

jag satt fram med fullt ös på rumpvärmen utan att reagera att jag hade den på fullt ös fören vi nästan var framme när erika påtalade detta. (snacka om att trötta rövmuskler)

Och sist, ja det lär jag säkert vara, men då kommer det sannerligen bli kvalitativa inlägg, skrivna på ett sätt som om man nästan trodde att jag var chefs journalist på Fitness Magazine och Aktiv Träning samtidigt. Typ.