måndag 1 februari 2010

Instruktör på Blogger Boot Camp 2010

Yes, det är "River" som kommer presentera den andra cykelklassen under Blogger Bootcamp 2010. Jag har velat skriva detta från dagen då jag fick beskedet att det är jag fått äran att ta hand om lördagens andra cykelklass.

Det ska bli rent ut sagt skitkul att få köra en klass för bloggare, bloggläsare och andra personer som gillar att träna. Blogger Boot Camp är ett litet och personligt träningskonvent skapat av bloggare för bloggare och bloggläsare.

Jag hoppas att vi ses under denna inspirerande träningshelg och att du gästar min klass.

7 kommentarer:

Jessica Clarén sa...

Ooooo gud vad roligt! Tjoho! Och miljoner tack för din varma kram i helgen!

KRAM
Jessica

Mattias sa...

Vad kul! Vet inte hur ditt pass ligger i jämförelse med mitt, men passar det och det finns plats kvar så vore det kul att köra för dig.

River sa...

Jessica - Väldigt roligt :) Tack själv, riktigt roligt att träffa dig.

:)

Mattias - Mitt pass ligger sist på lördagen, så rent tidsmässigt är du mer än välkommen om det finns platser. Jag kommer på din klass om jag får plats. Har alltid velat testa Forza.

Vi syns i april då!

ÄtaTränaKämpa sa...

Klart vi ses där! :)

Träningsglädje sa...

vi ses inte. haha. men grattis ändå!

Andréa sa...

så bra, då kan jag prata öppet om detta nu då :)

du kommer va grym!

Lotta sa...

Shit vad kul!! :)