söndag 7 februari 2010

Inspirerad av Nike?

Stadium - Intersport - Femmans Sport - Team Sportia - Stadium - Stadium. Idag har jag varit in i sex sportbutiker i jakt på nya kläder. Plagg till både träning och soft vardag. På Intersport fyndade jag en gråsvart jacka från märket Etirel för endast 400 kr. Designen är mycket likt Nike Windrunner Jacket. På Femmans Sport hittade jag en långärmad svart Niketröja med orangea detaljer i funktionsmaterial. Den orangea färgen påminner om dessa skor. Jag behöver som sagt nya löparskor och jag spanar på Saucony ProGrid Triumph 7 Vizipro. Jag vill tro att dom passar mig.

1 kommentar:

Lotta sa...

Sk*tsnygga skor rent ut sagt. Jag använder Saucony OmniGrid 7 och är riktigt nöjd med dem.

Handlade på mig på tok för mycket från Nike Conventet så det får vara shoppingförbud ett tag framöver nu. :-)