onsdag 24 februari 2010

Inomhusgång

Jag vet inte vad det var igår, men gårdagens pass var så jävla jobbigt. Så jobbigt har det inte varit sen jag stog på "Walkern" för första gången. Pulsen var skyhög och det var precis att jag återhämtade mig i vilan för att kunna ladda om till nästa block.

Kanske var det så att jag blev extra peppad att ta i mer själv på grund av alla fantastiska deltagare som kämpade på efter sina egna förutsättningar. Även om jag kände mig något förvirrad var det en rolig klass. Extra mycket uttryck från deltgarna genom ord, skrik, blickar, slutna ögon, småsjungande för sig själv.

Ikväll tror jag att jag ska dra med syrran på någon slags träning! Kanske Lindholmen.

3 kommentarer:

Andréa sa...

Kanske cykel 17:30? :)

River sa...

Ajaj vi hinner inte det. Syrran gör stan nu och jag är kvar på jobbet! Lycka till!

Julia sa...

Thank u, baby! U rock!!!!