fredag 12 februari 2010

Bodypump73

Det är säkert några Sportlifare som redan hunnit testa Bodypump73 på någon av grymma Trainer-Pernillas klasser. Jag körde den för första gången på Nike Convention och diggade musiken rätt bra. Favoriten är denna gamla dängen av Sash och Tina Cousins.



När jag ändå är inne på ämnet Tina Cousins, så måste ju även Pray nämnas. Perfekt låt för löppasset! Rätt lugn, men ändå med ett peppande driv i. Och folk som påstår att 90-talet var dåliga musikår. Var har dom fått det ifrån? Jag förstår inte.

2 kommentarer:

Dunceor sa...

Vem påstår att 90-talet bestod av dålig musik? Det verkar ju idiotiskt då en himla massa bra kom på 90-talet. Britpop-vågen, hårdrocksvågen med GnR/Metallica och massa annat.

Tove sa...

Instämmer med ovanstående :) . 90-talet var ju ett finfint årtionde.

Angående låten håller jag med om att den är bra. Passar bra som ryggplågare oxå. Plågsammast i 73:an måste jag säga utfallen är. Ja, inte låten alltså men övningarna :) .