onsdag 20 januari 2010

Träningsdagbok

På bussen hem från gymmet tänker jag för mig själv att jag inte ska slå på datorn när jag kommer hem. För jag vet exakt hur det blir då. När bussen närmar sig min hållplats kommer jag på att jag visst måste starta datorn. Jag måste ju fylla i träningsdagboken! Det är mycket viktigt förstår ni. Och nu sitter jag här en timme senare och har fortfarande inte fyllt i kvällens träning. Istället har jag läst intressanta blogginlägg, roliga blogginlägg, smarta blogginlägg, otroligt störande blogginlägg, tråkiga blogginlägg... Ni hänger med va? Jag har läst blogg efter blogg istället för att göra det viktiga. Ibland blir jag så less på mig själv.

Just ja, träningsdagbok var det visst.

5 kommentarer:

Fitnesscoachen sa...

Haha, jag känner igen det där! :)

ÄtaTränaKämpa sa...

Jag känner också igen det där och sitter nu här med väldigt trötta ögon framför datorn och läser din blog, som jag hamnad epå utav någon slump. jag som skulle gått och lagt mig för nästan en timme sen.. :)

River sa...

Fitnesscoachen - Vi är nog inte ensamma om det här i-landsproblemet :)

ÄtaTränaKämpa - Men hamnar man på min blogg är det faktiskt okey. Välkommen tillbaka :)

Anna sa...

Känner igen det där :)!

Jennie sa...

Kan bara instämma att jag känner verkligen igen det där :) Men här fylls träningsdagboken i först och sedan en massa bloggar :)