fredag 29 januari 2010

Nike Convention 2010


Då är väskan packad med Nikeuniformen (det är väl dresscode?), men såklart också en hel del adidas. Jag är superladdad, även om jag är trött. För lite sömn även denna natt. Gårdagens mingel på Lounge(s) blev inte sent, men däremot var det mer att fixa hemma än jag trodde, så jag antar att jag kommer vara trött när jag kommer till Stockholm senare ikväll.

På lördag och söndag är det alltså Nike Convention (för den som missat det), ett av nordens största träningskonvent. Jag hade nästan glömt bort vad jag hade bokat mig på, så jag tog mig en koll på mailen och såg att det är cykling, föreläsningar och litelite bodypump som ska förgylla min helg. Kan tänkas att något spinningpass får vika undan för något mer styrkeinriktat.

Förutom att träffa massa underbara människor hela helgen ser jag extra fram emot att suga åt mig massor av inspiration till mina egna klasser. Ser extra mycket fram emot att cykla för Jessica, Magnus och Terese. (Önskar er all lycka till!!) Det ska också bli intressant att få testa cykla för gurun Matthew också. Och Snacka snyggt, damn vad jag ska suga åt mig vad föreläsaren säger, så ska jag börja snacka så snyggt på mina klasser. Och RPM46 - hur kommer den att vara? Detta och mycket annat ska hinnas med.

Igår blev inbjuden till en träff för "superbloggare" (jag gillar när någon kallar mig superbloggare, det känns rätt mycket 2010, haha) efter lördagens klasser som jag såklart ser fram emot. Hoppas vi ses på den! Och senare på lördag blir det mingel med Sportlifekollegor och lite andra bloggbekanta.

Fullt upp! men .... Just Do It! ;)

Här är mitt bokade schema:

Lördag 09.00-10.00: Inner Warrior(spinning)
Lördag 10.30-11.30: Sound and Vision (spinning)
Lördag 13.00-14.00: Release my inner athlete(föreläsning)
Lördag 14.30-15.30: Don´t stop the music(spinning)
Lördag 17.00-18.00: Fire Charge(spinning)
Söndag 09.00-10.00: BODYPUMP® 73(styrka)
Söndag 10.20-11.20: Snacka snyggt(föreläsning)
Söndag 12.00-13.00: ReCharge(spinning)
Söndag 14.40-15.40: Reality Spinning(spinning)
Söndag 16.00-17.00: RPM™ 46(spinning)

Rock Victorious!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Men Åhhhh, jag vill också vara där juh.
Ser fram emot och laddar som tusan för SuperSaturday istället då. :)

Spin för mig också, och kika in på min blogg vettja... :)

Kram och trevlig helg till dig

Anna (Orka mera) sa...

Ja nu är det när!!! Jag är laddad som attan, ska bli grymt! Ses i helgen!

Cizzi sa...

Vi ses snart! =)

Maria Götesdotter sa...

Åh hade oxå velat vara med :)
Hoppas du tyckte Elaine (Snacka snyggt) var bra, vi hade just föreläsning med henne på jobbet i veckan - när hon pratade om härskartekniker - så jädra rolig :)
kram

Mattias sa...

Kul att träffa dig nu i helgen!