onsdag 27 januari 2010

Gå ner i vikt snabbt

Imorgon ska jag in extra tidigt till jobbet. Det i sin tur betyder att klockan kommer ringa 06.00. Härligt. Idag valde jag att inte träna något efter klassen (som jag ju bara var med på sidan om), som var planerat utan jag tiggde skjuts av Ola. Det kändes mer värt att komma hem tidigare, så att jag snabbare kunde komma iväg till Matsi, kungen av vårväderstorget.

Så nu blir det tre vilodagar på raken, eftersom det är IHM-mingel imorgon efter jobbet. Jag vet inte när det hände senast att jag hade tre vilodagar, men jag tror faktiskt att jag behöver det. Och helgen kommer ju innebär MASSOR av träning. Härlig träning av högsta kvalitet.

Jag ska försöka hinna skriva ett inlägg inför Nikekonventet också och hur min intensiva helg kommer bli i huvudstaden.

Det är ju torsdag imorgon! Snart helg!

(Min tanke med rubriken är att den är rätt googlingsbar - bloggnörd i know)

2 kommentarer:

Sofy sa...

men River... nu blir jag besviken, har vi inte annat för oss än att skriva "expressenrubriker"?! Quickfix är ju ändå inte det man jobbar för, eller?!

Lisen sa...

Haha, fuling!